Головна » 2018 » Квітень » 21 » Праця прикрашає!
4:32:27
Праця прикрашає!

Праця на шкільній навчально - дослідній ділянці сприяє прищепленню почуття любові до рідного краю, його природи, формуванню навичок і вміння юного дослідника, охоронця природи, працелюба, хлібодара, розвитку спостережливості в учнівської молоді

Виховання творчого, працьовитого, знаючого господаря своєї держави – одне з основних завдань сучасної школи. Розвиток ринкових відносин на селі вимагає і нового підходу до діяльності шкільних навчально-дослідних земельних ділянок. Трудове виховання школярів тільки тоді зможе досягнути успіху, коли високою є результативність і ефективність їх праці, в процесі якої діти набувають позитивного досвіду оволодіння вміннями і навичками, які необхідні їм в майбутньому. Досвід роботи на шкільній навчально-дослідній земельній ділянці, здобутий в школі, діти використовують на власних садибах, в особистому підсобному господарстві.

Згідно з  «Положенням про навчально-дослідну земельну ділянку загальноосвітніх шкіл та позашкільних навчально-виховних закладів», затвердженому наказом Міністерства освіти України № 307 від 01.11.95р., шкільна ділянка є зеленою лабораторією для проведення навчальних та практичних занять, передбачених програмами з природознавства, біології, трудового навчання; функціонує з метою засвоєння знань, формування вмінь і навичок, організації позакласної юннатівської, дослідницької, природо - охоронної роботи, продуктивної праці учнів.

Природа з її надзвичайною різноманітністю явищ, тварин і рослин справляє на дітей сильне враження. Безпосереднє спілкування з природою дає дитині яскравіші враження, ніж книжки, картинки і розповіді дорослих. Вдало розташована навчально-дослідна ділянка прикрашає територію Заборольської ЗОШ І – ІІІ ступенів, приносить задоволення дітям, дає можливість проводити цікаві спостереження, доглядати за рослинами протягом всього сільськогосподарського року. Учні мають можливість зосереджувати свою увагу на об'єктах природи, що забезпечує більш глибоке їх пізнання. Діти мають можливість тривало розглядати природні об'єкти, спостерігати за ними; поступово в них формуються усвідомлені знання, трудові навички і вміння, розвивається спостережливість. На основі знань і навичок, які набувають діти, формуються інтерес до природи, дбайливе ставлення до всього живого, почуття відповідальності.

Переглядів: 32 | Додав: vvnet | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: